sekretarz/sekretarka w Departamencie Współpracy Międzynarodowej
Urząd Ochrony Danych Osobowych
poszukuje kandydatów na stanowisko: sekretarki/ sekretarza
w Departamencie Współpracy Międzynarodowej
oferujemy umowę o pracę.
Miejsce pracy -Warszawa
Główne obowiązki:
-
utrzymywanie kontaktu z partnerami międzynarodowymi Urzędu,
-
załatwianie spraw organizacyjno - administracyjnych i biurowych związanych z funkcjonowaniem sekretariatu departamentu, w tym w szczególności;
1) przygotowywanie korespondencji,
2) gromadzenie, porządkowanie i przechowywanie, materiałów i dokumentacji spraw zakończonych w departamencie,
3) obsługa urządzeń biurowych, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych,
-
prowadzenie rejestrów, skorowidzów i innych pomocy ewidencyjnych, niezbędnych w bieżącej działalności Departamentu Współpracy Międzynarodowej,
-
obsługa systemu EZD oraz skrzynki elektronicznej departamentu,
-
redagowanie projektów pism na polecenie dyrektorki departamentu lub zastępcy dyrektorki departamentu,
-
prowadzenie kalendarza spotkań i wyjazdów służbowych,
-
współdziałanie z innymi departamentami w ramach zadań realizowanych przez departament.
Wymagania niezbędne w przypadku ubiegania się o stanowisko:
-
wykształcenie średnie lub wyższe, w przypadku wykształcenia wyższego - preferowany kierunek administracja,
-
minimum 1 rok pracy na podobnym stanowisku udokumentowanej świadectwem pracy,
-
biegła znajomość obsługi pakietu MS Office, urządzeń biurowych i systemu EZD,
-
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (mowa i pismo),
-
doskonała organizacja pracy własnej, komunikatywność, dokładność i terminowość,
-
wysoka kultura osobista,
-
pracownikiem urzędu państwowego nie może być osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę, pierwsza umowa na czas określony - 3 miesiące, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony;
-
Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. 13-tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy), nagrody jubileuszowe.
-
Możliwość uzyskania nagród okresowych za wyniki i osiągnięcia.
-
Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej.
-
Dofinansowanie do okularów do pracy przy monitorze ekranowym.
-
Dogodna lokalizacja Urzędu, blisko stacji metra Warszawa – Dworzec Gdański.
-
Możliwość pracy w systemie hybrydowym po 3- miesięcznym okresie wdrożenia w zakres czynności.
-
Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych.
-
Pakiet socjalny:
1. dofinansowanie do sportu i kultury,
2. dofinansowanie do wypoczynku pracowników i ich dzieci,
3. karty fitness (Benefit),
4. pożyczki na cele mieszkaniowe (np. remont mieszkania) z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Wymagane dokumenty:
1) informacje, o których mowa w art. 22 (1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
3) kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
4) oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
5) w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez UODO, proszę o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez UODO przez okres najbliższych 6 miesięcy.
Oświadczenie, o którym mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycji 5) może być sformułowane w następujący sposób:
[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez UODO przez okres najbliższych 6 miesięcy.
*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
.......................................................
Podpis kandydata do pracy
Oferty złożone lub nadesłane po terminie oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
Sposób składania dokumentów:
1) dokumenty z dopiskiem tj.: „sekretarka/sekretarz DWM” w zależności od stanowiska na które Państwo aplikują, należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Ochrony Danych Osobowych, drogą elektroniczną na stronie: https://cv.uodo.gov.pl lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
2) termin składania ofert: 13 lutego 2024 r. W przypadku wysyłania pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. CV zawierające dane o których mowa w art. 221§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem,
3) do składania dokumentów zapraszamy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności,
4) do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,
5) osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,
6) osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji, z wyłączeniem ofert osób, które wyraziły zgodę na ich wykorzystanie, w kolejnych naborach prowadzonych przez UODO przez okres najbliższych 6 miesięcy.
7) złożonych dokumentów nie zwracamy,
Informacje dodatkowe:
1) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej, wyniósł mniej niż 6 %,
2) wynagrodzenie jest ustalane indywidualnie,
3) dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 5310374.
Proces rekrutacji:
-
weryfikacja dokumentów aplikacyjnych,
-
rozmowa kwalifikacyjna.
Warunki pracy:
-
miejsce wykonywania pracy: Urząd Ochrony Danych Osobowych w Warszawie,
-
praca wykonywana na podstawie umowy o pracę , w wymiarze pełnego etatu,
-
praca z monitorem ekranowy w wymiarze 7,5 godziny dziennie,
-
użytkowanie sprzętu biurowego,
-
praca w pozycji wymuszonej,
-
budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy w UODO
1. Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
2. Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Prezesa UODO inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
- Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
- e-mail: iod@uodo.gov.pl
3. Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Urząd Ochrony Danych Osobowych będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi UODO zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
5. Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez 6 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
7. Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
[1]Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej;
[2]Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
[3]Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;
[4]Art. 6 ust. 1 lit a RODO;