Postępowania prowadzone są przy wykorzystaniu Platformy e – Zamówienia , zwanej dalej „Platformą”, pod adresem:

 

https://ezamowienia.gov.pl

 

Z dokumentami zamówienia można się zapoznać wyszukując przedmiotowe postępowanie na Platformie. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

Wykonawcy zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego muszą posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.

UWAGA: Konto podmiotu Supervisora wymaga aktywacji

Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji a w przypadku problemów technicznych, awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8:15 do 16:15:

Podmiot udostępniający: Departament Administracyjny
Wytworzył informację:
user Agnieszka Gach
date 2023-01-12
Wprowadził informację:
user Ewelina Janczylik-Foryś
date 2023-01-12 12:01:09
Ostatnio modyfikował:
user Ewelina Janczylik-Foryś
date 2023-01-12 12:18:51